SYNOMOSIA TON ISON

Thursday, January 11, 2007

ΛΟΝΔΙΝΟ


Ναι, είμαι ακόμα ΕΔΩ! Και θα είμαι μέχρι το τέλος του μήνα. Ομως, μην νομίζετε ότι κάνω μόνο διακοπές. Και βέβαια δουλεύω για εσάς....Βγάζω φωτογραφίες αλλά επειδή δεν μου αρέσουν η cart-postal αλλά η ανθρωπίλα....μαζεύω ό,τι καλύτερο μπορώ και θα τα βγάλω όλα σε post με την πρώτη ευκαιρία. Κατά τα άλλα έχω και διάβασμα και μαγείρεμα και κοινωνικές εκδηλώσεις...ότι κάνει μια νησιώτισα δηλαδή....τώρα τι γυρεύει στα Λονδίνα;
Αυτό σε μια άλλη συνέχεια....

10 Comments:

  • At 4:05 AM, Blogger tzo said…

    Καλά να περάσεις στα Λονδίνα! Ζηλεύω τώρα τελευταία το σκέφτομαι συνέχεια, θέλω και εγώ να πάω! Μη βιαστείς να έρθεις βρε! Με το πάσο σου!

     
  • At 2:40 PM, Blogger Jason said…

    Νησιώτισσα, είχες υποσχεθεί ένα post για το νησί μας, δεν ξέρω αν το θυμάσαι...
    Καλά να περνάς προς το παρόν στα Λονδίνα και περιμένουμε και από 'κει τις όμορφες παρουσιάσεις σου και τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες.
    Χαιρετούμε!

     
  • At 2:47 PM, Blogger SALOME said…

    jason "αν η μισή καρδιά μου είναι εδώ πέρα η άλλη μισή στη Μυτιλήνη βρίσκεται".....
    allitnil σε περιμένουμε...Με easyjet εύκολα έρχεσαι και με κατάλληλο ψάξιμο(έχει ευκαιρίες το Λονδίνο) μένεις και μερικές μέρες...

     
  • At 11:32 PM, Blogger dodo said…

    "...μια νησιώτισα δηλαδή....τώρα τι γυρεύει στα Λονδίνα;"

    Πήγε απλώς σε... μεγαλύτερο νησί! ;)

     
  • At 1:39 PM, Blogger SALOME said…

    Ναι νησί είναι κι εδώ αλλά μεγάλο...ξεχνιούνται και με τον Τάμεση...εγώ μισοξεχνιέμαι γιατί έχω το μυαλό και πίσω αλλά ένεκα οι υποχρεώσεις βλέπεις

     
  • At 5:28 AM, Blogger maika said…

    Eλπίζω να περνάς όπως ακριβώς τραβάει η καρδιά σου!!
    Απο καιρό πως είστε εκεί?
    Εμείς εδώ σήμερα περιμένουμε λέει ανεμοστρόβιλο....
    Λέω να βγω στη βεράντα μόλις περάσει... κι έτσι να μπορέσω να έρθω να σε βρω στο Λονδίνο τσάμπα....
    πολλά φιλιά

     
  • At 2:33 AM, Blogger SALOME said…

    Απο καιρό, προχθές καταστροφές κ.α. 1 δισ θα στοιχίσει στους Εγγλέζους η θύελλα....Η επόμενη μέρα πολύ όμορφη με λιακάδες. Κάναμε ωραίους περιπάτους στα δασάκια που οι εγγλέζοι φρόντισαν να έχουν στη καθημερινότητά τους ως τόπους αναψυχής. Τώρα δεν ξέρω αν μπορείς να έλθεις με ανεμοστρόβιλο ίσως μια άλλη φορά έλθουμε μαζι...

     
  • At 5:14 AM, Blogger dodo said…

    Έμαθα ότι ξερριζώθηκαν δένδρα...

     
  • At 2:05 PM, Blogger fish eye said…

    μια χαρα περνας..ζηλεψα..!!

     
  • At 6:47 AM, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Tυχερούλα, να περνάς τέλεια!

     

Post a Comment

<< Home