SYNOMOSIA TON ISON

Saturday, September 30, 2006

ΤΟ ΔΙΧΩΣ ΑΛΛΟ

Επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω ένα ελάχιστο δείγμα της ποιητικής μου συλλογής που νοιώθω επίκαιρο ΣΗΜΕΡΑ. Σήμερα, μιαν Άλλη Μέρα. Μια μέρα που τα μάτια μου βλέπουν αλλιώς γιατί είμαστε Όλοι Καλύτερα Εδώ και γιατί μαθαίνουμε κάθε μέρα μα κάθε μέρα να εκτιμάμε ό,τι έχουμε. Το Πολύτιμο αυτό δικό μας ΕΧΩ, είμαι ΚΟΝΤΑ. Σας εύχομαι να το κρατάτε και, κυρίως, να το εκτιμάτε.


Ποτέ την μοναξιά μου
Δεν συντρόφεψα
Σκέτο σεντόνι και προσκέφαλο
Να την κοιμίσω

Τουναντίον ξεπέρασα
Το φράγμα της απόστασης
Σαν το δρομέα ενάντια
Στην θύελλα
Αγνοώντας τον κίνδυνο
Να χωρίσω το πρώτο μου όνειρο
Απ’ τα δαρμένα κύματα
Θέλησα να το κρατήσω
Ζωντανό
Το δίχως άλλο

Μετρώ μονάχα δυό φορές
Σαν το πλευρό της νύχτας
Απ’ όποια όψη κι αν το δώ
Κι όποιο μ’ αρπάξει πρώτο

………………….από την Ποιητική μου συλλογή ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ αφιερωμένο σε όσους εκτιμούν τα δύσκολα, τα μοναχικά,…τις μάχες.

16 Comments:

  • At 7:17 AM, Blogger SALOME said…

    Και το τραγούδι παραμένει το ίδιο γιατί έτσι έχει νόημα και γιατί ΜΑΣ αρέσει..

     
  • At 3:42 PM, Blogger dodo said…

    "Σήμερα, μιαν Άλλη Μέρα".
    Μήπως μιαν άλλη, δύσκολα κερδισμένη, κατακτημένη ημέρα;

    Πυκνός ο ποιητικός σου λόγος...

     
  • At 12:05 AM, Blogger SALOME said…

    & dodos Καλό μήνα με μέρες όχι αναγκαστικά δύσκολες, αλλά σίγουρα διαφορετικά και κυρίως κερδισμένες και κατακτημένες για όλα οσα νέα μας φέρνουν και μας κάνουν καλύτερους..ελπίζω..,όσο για τον ποιητικό μου λόγο ένα κουπλέ είχε...σε αυτή την περίπτωση.

     
  • At 11:57 AM, Blogger tzo said…

    Θα με μπάσεις στην ποίηση εντέλει! Υπέροχο φυσικά.

     
  • At 10:59 PM, Blogger SALOME said…

    @allitnil μα έχεις απο μόνη σου σχέση με την ποίηση απλά όπως όλα τα όμορφα μυστικά....δεν το ξέρεις σσσσσστ!!!!!

     
  • At 3:08 PM, Blogger maika said…

    δύσκολα,μάχες?? μέσα κι εγώ... ο άνθρωπός σας....
    όποια πέτρα κι αν σηκώσεις από κάτω θα με βρεις... και όχι γιατί βρίσκομαι παντού.. αλλά γιατί κάποιος μου την πέταξε...

    Χαίρομαι που έχω μια φίλη (μου επιτρέπεις?) που κάνει ποίηση!!
    Χαίρομαι πολύ!

    Σου εύχομαι το δικό σου ΕΧΩ να είναι πάντα ΚΟΝΤΑ σου και να σε εκτιμάει όπως το εκτιμάς κι εσύ!

     
  • At 10:31 PM, Blogger SALOME said…

    @ Γεία σου ρε maika...τελικά έχουμε βρεθεί κα΄ποιοι μερακλήδες εδω μέσα...και συνεχίζουμε! Ευχαριστώ

     
  • At 4:32 PM, Blogger NinaC said…

    Αυτό που διάλεξες να μας παρουσιάσεις, είναι αυτό που προτιμώ από όλα του βιβλίου.

    Δεν τα καταφέρνω με την ποίηση, αλλά αυτό εδώ μου μίλησε.

     
  • At 11:02 PM, Blogger SALOME said…

    @ γειά σου Ντόλλυ και ευχαριστώ. να σε ακούμε και να σε βλέπουμε συχνότερα...μετά το πέρας του αγώνα...

     
  • At 11:25 AM, Blogger maika said…

    έχει σήμερα εδώ,μια παλιοσυννεφιά... μου πλάκωσε την ψυχή...
    ήρθα να μαζέψω ήλιο...άντε και λίγο ούζο...
    Έχετε ήλιο σήμερα έτσι δεν είναι...??

     
  • At 6:26 PM, Blogger Кроткая said…

    όμορφο, όμορφο!
    μέρες είχα να περάσω, αλλά αποζημιώθηκα!

    :)

     
  • At 2:17 AM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Σου ανοίγω αγκαλιά.
    Φορές περισσότερες από μία.
    Μα δεν θα φωνάξω όνομα.
    Εσύ, θα δεις.
    Εσύ, ήδη ξέρεις.


    (Την από μέσα φωνή την ακούω καθαρά.
    Και μ' αρέσει).

     
  • At 4:12 AM, Blogger Jason said…

    Πολύ όμορφο...
    Και ξέρεις, ε;
    Μου μυρίζει θάλασσα...

    Να μοιράζεσαι πιο συχνά τέτοιες ωραίες εμπνεύσεις. Αν το θες φυσικά...

     
  • At 4:35 AM, Blogger SALOME said…

    @ σας ευχαριστώ όλους όπως
    krot που δεν ξεχνάει να χαμογελάει και σύντομα θα χρειατώ και τα φώτα της πέρα απο το χαμόγελό της
    & maika γιατί λάμπει σαν αστέρι, παρά τις αντιξοότητες-σήμερα γύρισα στο νησί και είναι κι εδώ συννεφιά
    &καπετάνισσα γιατί είμαστε πάντα ΚΟΝΤΑ και αδιαμφισβήτητα....και εντελώς δηλαδή
    &jason γιατί αν και πολύ νέος -δεν έχει ηλικία- είναι ηδη στον δρόμο της "συνομοσίας των ίσων"..όσο για την θάλασσα στείλε μήνυμα όταν φθάσεις να πιούμε καφέ, αν θέλεις...

     
  • At 4:57 AM, Blogger Кроткая said…

    αναμένω λοιπόν!

     
  • At 2:59 AM, Blogger maika said…

    Καλημέρα salome!

     

Post a Comment

<< Home