SYNOMOSIA TON ISON

Wednesday, August 30, 2006

Στην αρχή ήταν η Ποίηση



Αγαπώ την μελαγχολία γιατί μ’ ελευθερώνει. Είναι αυτή που μου χαμογελάει πρώτη το πρωί όταν όλοι περνούν απ’ την χαραμάδα στο φως, απ’ την ανάποδη μεριά στην ίσια. Στις μύτες, στ’ ακροδάκτυλα, στις ξόβεργες.

Κρέμονται οι Δ ρ ο σ ο σ τ α λ ί δ ε ς μου!

«Καλώς την» τη νιόφερτη λιακάδα με τους ψιθύρους που κατεβαίνει στο λαιμό, θερμή κι απαλή γοργοπατούσα σαν τη στιγμή – ίσα π’ αγγίζει.



ΕΥΓΕΝΙΚΙΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ μελαγχολία
Ύψος χαμόγελο και λευτεριά
Επί τέλους σας βρίσκω στην όχθη της καρδιάς μου
Ένα βράδυ όπου η θάλασσα εισχωρεί
Βαθιά στις χώρες των βουνών
Ένα βράδυ όπου νιώθεται κανείς πιο νέος από τη νιότη του,
Βράδυ όπου πόνεσε πολύ μα όπου πια τίποτε
Πια τίποτε δεν είναι μάταιο, τίποτε για τη στάχτη.

Pierre Jean Jouve

6 Comments:

  • At 2:46 AM, Blogger Кроткая said…

    άντε, άντε, καλορίζικα! με το δεξί! :)

     
  • At 4:02 AM, Blogger SALOME said…

    Ευχαριστώ!! Ευχαριστώ!! Εσύ και η Dolly είστε οι πρώτες δασκάλες άλλωστε....

     
  • At 12:34 PM, Blogger NinaC said…

    Με γειά, με γειά, σιδεροκέφαλο και πολυγραφότατο!!!

     
  • At 6:31 AM, Blogger Кроткая said…

    oops! δεν τραγουδάει;;;

     
  • At 8:07 AM, Blogger SALOME said…

    @krotoula ναι δεν τραγουδάει, παρά το ό,τι πλήν εσού και την Ντόλλυς, έχω ξεσηκώσει το μισό Πανεπιστήμιο και ο καθένας έχει προτείνει άλλη πατέντα αλλά ακόμα χωρίς φώς....τώρα μάλιστα περιμένουμε κι ένα ζευγάρι απο Εδιβούργο με ειδικές γνώσεις επι του θέματος και ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύρακο να παίξει πια γιατί αλλιώς δεν μου κάνει κέφι...Φυσικά προς το παρόν μπορούμε να χαρούμε το 3 μας. Εσύ - η Dolly κι εγώ...Σας ευχαριστώ για ΟΛΑ πάντως!!!

     
  • At 1:11 PM, Blogger SALOME said…

    Ναί για Λου Σαλομέ το πήγαινα και έμεινε Salome. Ας είναι.

     

Post a Comment

<< Home