SYNOMOSIA TON ISON

Friday, October 20, 2006

ΑΦΟΡΜΕΣ…

Μου αρέσουν οι αφορμές, κυρίως, γιατί μου θυμίζουν αφορμές. Έρχονται στο μυαλό μου πρόσωπα, στιγμιότυπα, βιώματα, εποχές που νόμιζα ότι δεν θα υπάρξουν άλλες...
Είμαι ακόμα εδώ, ο ίδιος άνθρωπος με άλλη ηλικία και κάθε φορά αναρωτιέμαι: Ποιος είναι αυτός που τα έζησε; Πόσες ζωές πριν και πόσες ζωές μετά; Εκτός από την χειροπιαστή ζωή, ζω πάντα και μια δεύτερη, αφηρημένη ζωή, εκείνη του παρατηρητή.
Παράλληλη η ζωή: Σφαίρα του ήρεμου συλλογισμού, μειδίαμα νυχτερινό, απαλή μυρωδιά δροσίζει, με την άκρη του ματιού καταγράφω.
Κοντά η ζωή: Σε διαρκή αναμονή, τόσο που μερικές φορές την προσπερνάω.
-Αν δεν ήξερα τόσα πολλά δεν θα σε καταλάβαινα
.
-Και το λουλούδι απάντησε: Ανόητε! Φαντάζεσαι πώς ανθίζω για να με δουν; Ανθίζω για δικό μου λογαριασμό, επειδή έτσι μ’ αρέσει, κι όχι για τους άλλους. Η δική μου χαρά πηγάζει από το γεγονός ότι υπάρχω και ανθίζω...

Angie I still I love you αφορμή μου

14 Comments:

  • At 2:02 PM, Blogger elenitsa! said…

    το λουλουδι ανθιζει επειδη ετσι γουσταρει
    και συ ζεις για να γουσταρεις
    ζεις τη ζωη του ανθρωπου, του αντρα/γυναικας, του αδερφου/αδερφης/ του πατερα/ της μανας

    για ολα φταινε οι γκομενες
    οι πρωην και οι επομενες και γενικως

     
  • At 1:10 AM, Blogger SALOME said…

    @elenitsa δεν ξέρω ποιοί φταίνε-ποτέ δεν μου άρεσαν οι γενικότητες και οι μαζικές κατηγοριοποιήσεις και κατηγορίες...η αφορμή για όλα ήταν το τραγούδι των Rolling stones που μου θύμιζε άλλες εποχές που ακόμα με συγκινούν...συμφωνώ πάντως με τους παράλληλους ρόλους που γράφεις.

     
  • At 11:34 AM, Blogger tzo said…

    Εμένα με έκανες να σκεφτώ ότι το να κάθεσαι πότε πότε θεατής μπροστά στο έργο τις ζωής σου και να την παρατηρείς σε βοηθάει να την κάνεις καλύτερη!

     
  • At 12:03 PM, Blogger SALOME said…

    @allitnil έτσι είναι...αλλά το τραγούδι το άκουσες...Ελπίζω να σου αρέσει αν και γράφτηκε πολλά χρόνια πριν....

     
  • At 7:13 AM, Blogger tzo said…

    Φυσικά και μου αρέσει! Αλλά το κείμενο δεν με πήγε εκεί! Ο καθένας κάνει τους συνειρμούς του άλλωστε!

     
  • At 12:31 PM, Blogger SALOME said…

    Το τραγούδι αυτό είμαι σίγουρη ότι φέρνει κοινές μνήμες σε πολλούς, σίγουρα παλαιότερους, ωστόσο πράγματι ο καθένας κάνει δικούς του συνειρμούς...εμένα μου θυμίζει ένα κομμάτι του εαυτού μου που σήμερα λειτουργεί διαφορετικά αλλά πάντα θυμάται με πολύ τρυφερότητα την εποχή εκείνη, που τώρα πια βλέπω απο κάποια απόσταση ελπίζω να έγινα πιο κατανοητή

     
  • At 4:43 PM, Blogger dodo said…

    Ωραίο να έχεις πίσω σου στιγμές καλές να θυμάσαι.
    Με αφορμή ένα τραγούδι. Μιάν εικόνα. Ή, πιό συχνά ακόμη, μιά μυρωδιά- λέγεται ότι η όσφρηση είναι η αίσθηση με την καλύτερη μνήμη!

     
  • At 12:36 AM, Blogger SALOME said…

    dodo αυτό είναι! Οπως τα λές και για την όσφηρηση είναι ένας από τους πλέον αγαπημένους μου τρόπους να θυμάμαι...Κια μάλιστα η μυρωδιά ειναι καθορισιτκή ακόμα και για τη σχέση που έχουμε με τους άλλους...αυτό που λέει ο λαός αν ταιριάζουν τα χνώτα μας είναι αλήθεια!!

     
  • At 3:38 AM, Blogger Jason said…

    Μακάρι να ήταν πολλοί άνθρωποι σαν το λούλούδι σου. Αλλά δυστυχώς δεν είναι.
    Σε έναν κόσμο αρκετά ψεύτικο, όταν βλέπεις ένα τόσο σπάνιο λουλούδι και μάλιστα ανθισμένο, δεν μπορείς να μην το θαυμάσεις... Ακριβώς επειδή δεν ανθίζει γι' αυτό.
    Η ομορφιά του πηγάζει και από τη χαρά του. Ότι υπάρχει και ανθίζει...

     
  • At 6:33 AM, Blogger maika said…

    ..είναι φορές που κοιτάζομαι στον καθρέφτη και βλέποντας το είδωλό μου,λέω... α,μάλιστα εδω μέσα μένω ακόμα...
    ..κάτι σαν κι αυτό που γράφεις..ο ίδιος άνθωπος σε άλλη ηλικία!!

    ..φαντάσου τώρα εσύ να ανθίζεις για λογαριασμό σου κι ο άλλος να σε κόβει για να σε βάλει στο βάζο του...

    Αχ, αυτό το Angie... έχω χορέψει κάτι μπλουζιές... μ΄αυτό... άλλο πράγμα...αχ,αχ,αχ!!!

    (..ήθελα κι εγώ να βάλω μουσική στο blog μου... μου είχε δώσει η krot κάτι οδηγίες αλλά τζίφος...απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα... είμαι το σαίνι στα κομπιουτερίστικα...)
    φιλιά

     
  • At 7:27 AM, Blogger SALOME said…

    Βρε Ιάσονα εσύ είσαι παιδί μάλαμα!! Τι να πώ! Κάθε φορά με αφήνεις άναυδη μπροστά στον ρομαντισμό σου αλλά και την κρίση σου...Αντε γράψε μου στο email για να τα πούμε απο κοντά.
    Και maika, παιδί μου είδες πόσα κοινά έχουμε τελικά εμείς οι δυό;;!! Και πέραν όλων των άλλων η Krot με έβαλε κι εμένα στο κόλπο και είδα κι έπαθα(με βοήθησαν άλλοι) για να βάλω τη μουσική. Αλλά ακόμα και το φόντο στη μλοκοσελίδα μας είναι το ίδιο. Το είχες προσέξει; Φιλιά

     
  • At 12:55 PM, Blogger maika said…

    και βέβαια το έχω προσέξει.
    αχ! τι να πω?
    ..λες ο μπαμπάς μου να γύρναγε στη Μυτιλήνη και .....
    ..αδελφούλα μου!!!!

    :o)))

     
  • At 12:21 AM, Blogger SALOME said…

    ...αποδέχομαι τη συγγένεια -ελλείψει μάλιστα και αδελφών- με πολύ χαρά!!!Και σε περιμένουμε στο νησί...

     
  • At 8:12 AM, Blogger maika said…

    μακάρι να μπορούσα!!
    αλλά που θα μου πάει θα τα καταφέρω...
    έβαλα μουσική... έβαλα μουσική...
    έλα να δεις....
    καλά μόλις τα κατάφερα ένιωσα σαν 100 καρδινάλιοι μαζί....

     

Post a Comment

<< Home